Oyun zaten saatlerce oynanabilir durumda ancak bazı dengesizlikler veya hatalar olabiliyor.
Oyunun durumundan memnun kalana kadar! Hedefim bir yıldan az ama erken erişim geri bildirimlerinden çıkan yeni fikir sayısına bağlı olarak daha uzun sürebilir.
Gerçekten aklımda belirlenmiş bir program yok; muhtemelen ekleyeceğim yeni özellikleri tamamlamak için gereken çabaya bağlı olacaktır. Uygulamada büyük olasılıkla haftalık ve aylık güncellemeler arasında olacaktır.
Kayıtların güncellemeler arasında uyumlu kalması için elimden geleni yapacağım, ancak bunu garanti edemem. Mevcut sistemleri tamamen elden geçirirsem bu uyumluluğu sağlamak çok zaman alır.
Oyunun fiyatı yayınlandıktan sonra hafif bir artış yaşayacak. Bu, geri bildirimde bulunan ve bitmemiş oyunu satın almak isteyenlere minnettarlığımı gösterme şeklimdir.