Ghostrunner: Complete Edition
Ghostrunner: Complete Edition is the ultimate Ghostrunner experience and includes the critically acclaimed Ghostrunner, Project _Hel expansion as well as the Neon, Winter, Halloween, and Metal OX cosmetic packs.
Become an unmatched killing machine in Ghostrunner, a challenging but rewarding first-person action game set in a gritty neon-lit cyberpunk city. With visceral push-forward combat, fast-paced mobility, and unique powers, you must learn from your mistakes, adapt to your surroundings and be merciless as you climb the floors of Dharma Tower to take your revenge on the Keymaster.
In Ghostrunner – Project_Hel you take on the role of Hel, one of the bosses from Ghostrunner’s campaign. Battle through new levels, fight powerful new bosses and experience a new story where you fight your way through Dharma Tower, crushing the Climber’s Rebellion.
Your enemies are brutal – one shot and you’re dead. Learn from your mistakes, adapt to your surroundings, master your powers, and become the ultimate killing machine. Experience the challenging thrill of Ghostrunner’s fast, fluid, and frenetic gameplay as you carve your path through Dharma Tower.
Ghostrunner features a completely original Synthwave soundtrack composed by the world-renowned Daniel Deluxe. Dark heavy beats, fast paced tempos and ambient futuristic tones perfectly complement Ghostrunner’s rewarding push-forward combat and gritty cyberpunk setting.
Set in a post-apocalyptic future, battle through the gritty alleyways, dark monolithic structures, and bright neon lights of Dharma Tower – the final haven for human life set in a desolate world. Slay your way through the detailed futuristic city as you wage a one-man war against an army of cybernetically enhanced enemies.
Ghostrunner: Complete Edition includes access to 15 unique sword and glove sets from the Neon, Winter, Halloween and Metal OX packs.