Ghostrunner: Complete Edition
Ghostrunner: Complete Edition to kompletna edycja Ghostrunner, która zawiera uznaną przez krytyków grę Ghostrunner, rozszerzenie Project_Hel i pakiety personalizacji kosmetycznej Neon, Winter, Halloween i Metalowy Wół.
Stań się niezrównaną maszyną do zabijania w Ghostrunner, wymagającej, ale satysfakcjonującej grze akcji FPP rozgrywającej się w mrocznym, neonowym, cyberpunkowym mieście. Ucz się na własnych błędach, tocząc dynamiczne walki, szybko przemieszczając się i używając unikalnych mocy. Oswajaj się z otoczeniem i nie okazuj litości, wspinając się po piętrach Wieży Dharma, aby dokonać zemsty na Kluczniczce (Keymaster).
W Ghostrunner – Project_Hel wcielasz się w Hela, jednego z bossów z kampanii z Ghostrunner. Przedzieraj się przez nowe poziomy, walcz z potężnymi nowymi bossami i poznaj nową fabułę, w której walczysz w Wieży Dharmy, dławiąc rebelię wspinaczy.
Wrogowie są brutalni. Jedno trafienie i nie żyjesz. Ucz się na błędach, oswajaj z otoczeniem i udoskonalaj moce, aby stać się niezrównaną maszyną do zabijania. Doświadczaj dreszczyku emocji w zawrotnym tempie płynnej rozgrywki w Ghostrunner, torując sobie drogę przez Wieżę Dharmy.
W Ghostrunner usłyszysz zupełnie nową, oryginalną ścieżkę dźwiękową w klimacie synthwave skomponowaną przez światowej sławy Daniela Deluxe. Mroczne, ciężkie bity w szybkim tempie i futurystyczne dźwięki otoczenia to doskonałe uzupełnienie satysfakcjonującej walki i cyberpunkowej atmosfery w Ghostrunner.
Gra rozgrywa się w postapokaliptycznej przyszłości, jej mrocznych zaułkach, monolitycznych budowlach i jaskrawych neonach Wieży Dharma, ostatnich bastionów ludzkości w odludnym świecie. Przedzieraj się przez bogate w szczegóły futurystyczne miasto, prowadząc jednoosobową wojnę z armią cybernetycznie ulepszonych przeciwników.
Ghostrunner: Complete Edition da Ci dostęp do 15 wyjątkowych zestawów mieczy i rękawic z pakietów Neon, Winter, Halloween i pakietu Stalowego Wołu.