Ghostrunner: Complete Edition
Ghostrunner: Complete Edition, en üst düzey Ghostrunner deneyimidir ve eleştirmenlerce beğenilen Ghostrunner: Project_Hel genişletmesinin yanı sıra Neon, Kış, Cadılar Bayramı ve Metal Öküz kozmetik paketlerini içerir.
Çetrefilli, neon ışıklı bir siberpunk şehrinde geçen zorlu ama ödüllendirici birinci şahıs aksiyon oyunu Ghostrunner'da emsalsiz bir ölüm makinesi ol. İçgüdüsel zorlu dövüş, tempolu hareketlilik ve benzersiz güçlerle hatalarından ders almalı, çevrene uyum sağlamalı ve Anahtarcı'dan intikamını almak için Dharma Kulesi'nin katlarını tırmanırken acımasız olmalısın.
Ghostrunner – Project_Hel'de Ghostrunner senaryosundaki elebaşlarından biri olan Hel rolünü üstleniyorsun. Savaşarak yeni seviyeleri aş, güçlü yeni elebaşlarıyla dövüş ve Tırmananların isyanını bastırarak yol aldığın Dharma Kulesi'nde yeni bir hikâyeyi deneyimle.
Düşmanların ölümcül, tek vuruşta hayatından olursun. Hatalarından ders al, çevrene uyum sağla, güçlerinde ustalaş ve en üst düzey ölüm makinesine dönüş. Dharma Kulesi'nde yolunu çizerken Ghostrunner'ın hızlı, akıcı ve çılgın oynanışının zorlu heyecanını deneyimle.
Ghostrunner, dünyaca ünlü Daniel Deluxe tarafından bestelenen tamamen orijinal Synthwave oyun müziklerine sahiptir. Karanlık ağır ritimler, yüksek tempolar ve fütüristik ambiyans tonları, Ghostrunner'ın ödüllendirici zorlu dövüşünü ve çetrefilli siberpunk ortamını mükemmel bir şekilde tamamlıyor.
Kıyamet sonrası bir gelecekte, ıssız bir dünyada geçen insan yaşamının son sığınağı olan Dharma Kulesi'nin çetrefilli geçitleri, karanlık yekpare yapıları ve parlak neon ışıkları içinde savaş. Sibernetik olarak geliştirilmiş düşman ordusuna karşı tek kişilik bir savaş yürütürken ayrıntılı fütüristik şehirde kesip biçerek ilerle.
Ghostrunner: Complete Edition; Neon, Kış, Cadılar Bayramı ve Metal Öküz paketlerinden 15 benzersiz kılıç ve eldiven setine erişim içerir.