GRAVEN
Action, mystery and a chance for redemption await you in the action first person puzzler GRAVEN. Explore a dark fantasy world as a wrongly convicted man of faith. Battle the horrors of humanity, the wilds and beyond using the environment, magic and armaments.
A faithful priest of the Orthogonal order, exiled unto death for a crime in defense of another, you live again in a small boat, adrift in a swamp. A stranger ferries you to solid ground and bestows upon you vague instructions, along with a mysterious staff and book. Go forth, pious priest, alleviate suffering, uncover deceptions, and smash the eldritch perversions encroaching upon reality itself.
A marriage between modern development tools and techniques with a stark late 90s aesthetic bring the action first person puzzler GRAVEN to life, featuring character designs by Chuck Jones (Duke Nukem 3d, Half-Life) and the voice talent of Stephan Weyte (Blood, Fire Emblem, Dusk) in a dark yet distinct medieval fantasy experience.