Hardspace: Shipbreaker
Equipped with cutting-edge salvaging tech, carve & slice spaceships to recover valuable materials. Upgrade your gear to take on more lucrative contracts and pay your billion credits debt to LYNX Corp!
We offer you the privilege of helping turn humanity’s past into its future by salvaging ships in zero-g. Each one is a puzzle, and how you solve it is up to you! Carve your way in, salvage everything, and maximize your profit.
Our cutting-edge LYNX tech helps you do the job. Slice metal with the laser cutter and use the grapple tool to move salvage with ease. Earn upgrades, such as demo charges, sensors, and safety gear.