Heart of Altai
A renowned travel blogger Arina Demidova comes to the Altai Republic to find a lost city based on the notes of her father who was an archaeologist. Her challenging journey through breathtaking mountain landscapes is full of dangers and adventures, but her friends and the nature of this amazing place itself will come to help her.