We plan to work on the project, develop it, and fill it with content. At the moment, the main character's story seems unfinished, and players will have questions after completing the game, which we plan to address in updates. We also want to get feedback from players now in order to make the project as comfortable and interesting as possible.
The planned full version will conclude the story of Arina and fill the world of Heart of Altai to its fullest. The full version will feature a new location, new quests, and puzzles. We also plan to add interaction with animals in our universe. In terms of localization, we plan to add translation into one more language—Altai.
Early access includes 4 hours of gameplay and 4 locations. The game ends with an important twist that should make players look forward to the project's continued development. All the basic necessary mechanics have been implemented: movement, dialogue, photography, collecting, quests, and control of two playable characters. The game has been translated into 8 languages and voiced in 2 languages.
We plan to expand the project with content, add new locations and story chapters, and increase the price of the project along with global updates.
We actively maintain communities on VK, Telegram, TikTok, YouTube, and other platforms. We regularly collect feedback and refine the project based on the requests and suggestions of players who purchased the game in early access.