Heart of Altai
Permainan Akses Awal masih dalam pembangunan dan mungkin berubah secara ketara dari semasa ke semasa. Oleh itu, anda mungkin mengalami isu yang tidak dijangka atau elemen tatamain yang baharu sepenuhnya semasa bermain permainan ini.Anda boleh main sekarang untuk mencuba permainan sementara permainan dibangunkan atau tunggu sehingga permainan ini menawarkan pengalaman yang lebih lengkap.Heart of Altai is an exciting story about the adventures of blogger Arina Demidova, searching for a lost city in the Altai Republic.