Hello Neighbor 2
Hello Neighbor 2 is a stealth horror game about uncovering your creepy neighbor’s secrets. You are a journalist looking to solve the Neighbor’s case, since no one else dares to. Play against a complex opponent controlled by an advanced AI that learns from you and all the other players! As time passes and the Neighbor adapts to the players’ patterns, his own behavior will change and surprise you. Will you be the one to outsmart the Neighbor and find out what he’s hiding?
You have an entire town as your playground, with plenty of houses and AI-driven residents to interact with.
Can you outsmart the AIs? Every character in Hello Neighbor 2 is powered by a neural network AI and learns from the players, doing everything in their power to protect their gated community and its secrets.