Hello Neighbor 2 Deluxe Edition
Explore Raven Brooks in a whole new way - from the sky! Take flight with the Hello-copter, a remote controlled flying drone equipped with a camera and grappling hook; discover new solutions to old puzzles and experience previously unreachable heights!
Have you heard the rumors about the Raven Brooks Library? They say the Librarian there won’t let anyone into the restricted section. Could one of the books there hold the answers to any of the town's bizarre mysteries?
Long forgotten rumors of children going missing up at the abandoned schoolhouse have begun to resurface, but the only one still there is the cranky old caretaker and his mean watch dogs! He must be hiding something, and it's up to you to investigate. But be careful… breaking into the school won’t be easy and the caretaker doesn’t like trespassers!
Hello Neighbor 2 is a stealth horror game about uncovering your creepy neighbor’s secrets. You are a journalist looking to solve the Neighbor’s case, since no one else dares to. Play against a complex opponent controlled by an advanced AI that learns from you and all the other players! As time passes and the Neighbor adapts to the players’ patterns, his own behavior will change and surprise you. Will you be the one to outsmart the Neighbor and find out what he’s hiding?