Hello Neighbor 2
Hello Neighbor 2 to skradanka z elementami horroru o odkrywaniu straszliwych sekretów twojego sąsiada. Wcielasz się w dziennikarza, który podejmuje się rozwikłania wciąż nierozwiązanej sprawy Sąsiada. Zmierz się z przebiegłym przeciwnikiem kontrolowanym przez zaawansowaną sztuczną inteligencję, która uczy się na podstawie twoich własnych poczynań oraz poczynań innych graczy! Z czasem Sąsiad przystosowuje się do wzorców zachowań graczy, modyfikując swoje działania w sposób, który cię zaskoczy. Czy zdołasz go przechytrzyć i odkryjesz jego tajemnicę?
– Do eksploracji masz całe miasto, a w nim mnóstwo domów i sterowanych sztuczną inteligencją mieszkańców, z którymi możesz wchodzić w interakcje.
– Czy uda Ci się przechytrzyć SI? Każda postać w Hello Neighbor 2 jest napędzana siecią neuronową SI, która uczy się od graczy i robi wszystko, co w jej mocy, żeby ochronić tę zamkniętą społeczność i jej sekrety.