Hello Neighbor 2
Hello Neighbor 2, ürkütücü komşunuzun sırlarını ortaya çıkarttığınız bir oyundur. Siz, kimsenin yapmaya cesaret edemediği Komşu davasını çözmeye çalışan bir gazetecisiniz. Sizden ve diğer oyunculardan öğrenebilen Gelişmiş yapay zekâ tarafından kontrol edilen karmaşık rakibe karşı oynayın! Komşu, zaman geçtikçe oyuncuların kalıplarına kendini adapte ederek davranışını değiştirir ve sizi şaşırtır. Komşu'yu kurnazlıkla yenip ne sakladığını öğrenecek kişi siz misiniz?
Sayısız ev ve etkileşime geçebileceğiniz Yapay Zekâ kontrolündeki mahalle sakinleri ile tüm kasaba sizin oyun alanınız.
Yapay Zekâları zekânız ile alt edebilir misiniz? Hello Neighbor 2'deki her bir karakter nöral ağ Yapay Zekâsı ile destekleniyor ve oyuncuların yaptıklarından bir şeyler öğrenerek kapalı topluluklarını ve bu topluluğun sırlarını korumak için elinden geleni yapıyor.