Hi-Fi RUSH
Şaibeli bir şirket deneyinde kalbine yanlışlıkla bir müzikçalar takılınca "kusurlu" olarak damgalanan Chai, şimdi platform bulmacalarının, düşman saldırılarının ve hatta eğlenceli esprilerin ve şakaların, kısacası her şeyin ritimle senkronize olduğu bu hareketli dünyada özgürlüğü için savaşacak.
Tatmin edici ve ritim destekli dövüşlerde metal yakalı şirket çalışanlarından oluşan (robotlar yani) orduları alt et. Hareketlerinin zamanlamasını ayarlayarak gözalıcı Beat Hit'ler (ritim vuruşu), sağlam vuran özel yetenekler ve hatta müttefiklerinle beraber kombinasyonlu saldırılar gerçekleştir! Hava mı atmak istiyorsun? Daha da ileri gidip ritme dokunarak yeteneklerinin sesini yükselt ve S dereceli skorlar kazan.
Her renkten takım arkadaşlarından oluşan ekibin liderliğini yap ve dövüşü kalpsiz bir şirketin merkezine taşı. Üretimden pazarlamaya ve finansa, her departmanın şirketin gelirlerini korumaya birbirinden hazır boss'uyla, kendi müzikleri eşliğinde abartılı dövüşlerde kozlarını paylaş!
Harika orijinal müziklerin yanı sıra Nine Inch Nails, The Prodigy, The Joy Formidable ve dahasının şarkılarına ayak uydur! Yeteneklerini canlı yayında izleyicilerine mi göstermek istiyorsun? Endişelenme, Hi-Fi RUSH lisanslı şarkıları yayınlar için özel olarak hazırlanmış orijinal şarkılarla değiştiren bir yayıncı dostu ses modu seçeneğine sahiptir.