HYPERCHARGE: Unboxed
Inspired by classic toy movies such as Small Soldiers or Toy Story. Hypercharge is a solo and co-op wave-based first/third-person shooter with a small twist: you're an action figure! Grab a friend and protect the Hypercore. Explore. Defend. Survive.
We’ve launched over 7 Major Content updates for free (so far)! We are five-indie developers who absolutely love Action Figures. From the bottom of our hearts, thank you for visiting our Epic Games Store page!
If you grew up watching classic toy movies and played with action figures, get ready for mass nostalgia! Fight waves of weaponised toys in fun, light-hearted battles where each wave gets tougher and tougher. Hypercharge is easy to jump in and out of, allowing you to progress at your own pace.
Work together as a team to defend the Hypercore. Grab a friend, break out of your toy packaging, and get ready to fight waves of classic toys. Prepare for each wave by searching for weapons, resources, and even hidden secrets.
Not everybody likes to play online. Hypercharge supports Offline, Split-Screen and Local play. You can progress and unlock everything in-game while playing solo.
Don’t have a team to play with? Don’t worry, we’ve got you solo players covered. Player bots listen to your commands, collect resources, and even help to build defences.
Earn unlocks the old school way, in-game with hard work! No Pay-to-Win nonsense.