HYPERCHARGE: Complete Edition
The complete edition is for true Hypercharge action figure enthusiasts. The brave. The proud. The small. By purchasing the complete edition, you are helping to support development of the game. We’re an indie team of five best friends, and we truly appreciate your generosity. Soldier, what are you waiting for? Protect the Hypercore!