HYPERCHARGE: Complete Edition
Complete Edition, gerçek Hypercharge aksiyon figürü meraklılarının tam da aradığı şey. Cesur. Gururlu. Küçük. Complete Edition'ı satın alarak oyunun gelişimini desteklemeye yardımcı olursun. Çok yakın beş arkadaştan oluşan bağımsız bir ekibiz ve cömertliğin için gerçekten minnettarız. Asker, daha ne bekliyorsun? Hypercore'u koru!