Industry Giant 4.0
Stwórz od podstaw imperium przemysłowe w Industry Giant 4.0. Wytwarzaj towary, buduj fabryki, twórz sieci transportowe, planuj produkcję, zarządzaj finansami i reaguj na światowe wydarzenia. Zostań kolejnym potentatem przemysłowym i napisz historię po swojemu!
Jesteś kolejnym Rockefellerem, Jobsem lub Bezosem? Sprawdź swoją żyłkę do interesów w grze Industry Giant 4.0, próbując zbudować od podstaw własne imperium przemysłowe i osiągnąć ekonomiczną dominację. Ta wciągająca symulacja wykracza poza zwykłe budowanie obiektów, oferując obszerną rozgrywkę polegającą na produkcji towarów, rozwoju logistyki, tworzeniu przemysłu, planowaniu procesów produkcyjnych oraz zarządzaniu finansami.
Akcja Industry Giant 4.0 rozpoczyna się w latach 50. XX wieku i rozgrywa się w czasach czwartej rewolucji przemysłowej, czyli Przemysłu 4.0, którego ważnymi elementami są cyfryzacja oraz sieciowe łańcuchy wartości. Doświadcz postępów i ewolucji w dziedzinie automatyzacji i cyfryzacji, a także podejmuj strategiczne dotyczące łańcucha wartości, zwiększając produktywność, uniwersalność, innowacyjność oraz efektywność wykorzystania zasobów.