InoLab Trials
InoLab Trials is a multiplayer game where players become part of a grand experiment, competing in a series of increasingly difficult trials designed to push their skills, teamwork, and problem-solving abilities to the limit. You and your team are volunteers for InoLab facility, a mysterious organization running cutting-edge tests on human potential, using high-pressure scenarios that range from physical challenges to complex puzzles.