Iratus: Lord of the Dead
Iratus: Lord of the Dead to turowa, taktyczna gra RPG z elementami gatunku roguelike osadzona w mrocznej, fantastycznej krainie. Poprowadź armię nieumarłych, aby pomóc gniewnemu nekromancie dotrzeć do świata na powierzchni i rozsiać śmierć w wymiarze śmiertelników!