Jurassic World Evolution 2
Jurassic World Evolution 2 to długo oczekiwana kontynuacja Jurassic World Evolution, przełomowego symulatora zarządzania wydanego w 2018 roku przez firmę Frontier. W grze znajdziesz całkiem nową kampanię fabularną, w której postaciom głosów użyczyli aktorzy znani z serii filmów Jurassic World, rewelacyjne nowe funkcje, cztery porywające tryby gry, a także rozszerzoną kolekcję zachwycających dinozaurów.
W trybie kampanii dowiesz się, jakich umiejętności potrzebuje mistrz zarządzania parkiem. To fascynująca i oryginalna historia, która stawia gracza w samym centrum akcji po przełomowych wydarzeniach przedstawionych w filmie Jurassic World: Upadłe królestwo. Współpracuj ze słynnymi bohaterami kultowej serii, takimi jak dr Ian Malcolm (Jeff Goldblum) i Claire Dearing (Bryce Dallas Howard), aby pokierować działaniami mającymi na celu ochronę oraz ograniczenie rozprzestrzeniania się dzikich, szalejących po całych Stanach Zjednoczonych dinozaurów.
Odtwórz najważniejsze sceny ze swoich ulubionych filmów, ale w nieco zmienionych wersjach. Poznaj hipotetyczne scenariusze oparte na kultowych filmach Jurassic World i Jurassic Parki rozgrywające się w dobrze znanych lokacjach ze wszystkich pięciu części cyklu. Wskocz do świata Jurassic World i zobacz, jak potoczy się historia, kiedy to Ty będziesz sprawować nad nią kontrolę.