Kena: Bridge of Spirits Digital Deluxe Edition
Genç bir Ruh Rehberi olan Kena kutsal dağ tapınağını bulmak için terkedilmiş bir köye yolculuk yapar. Gezici ruhların hapsolduğu, balta girmemiş bir ormanda gizlenen bu unutulmuş topluluğun sırlarını ortaya çıkarmak için mücadele eder.