More than anything else, we cannot wait for players to build, fly, crash, and fly again!
The core pillar of KSP2 is building and flying cool rockets. While we have additional features planned like colonies, interstellar travel, and multiplayer, we first want to hear back from players about the core fundamental experience.
We believe that going through early access for KSP2 will ultimately allow us to build a better game through a supportive dialogue with our community.
KSP 2 will stay in Early Access until we feel that the game and its full feature set are at our desired level of quality. Check out our roadmap above for our planned feature releases and make sure to follow our social channels for further information on timing of updates.
We expect the price of KSP 2 to increase once all of the planned features are added by the 1.0 release.
Your feedback will be crucial in helping to make KSP 2 the best it can be, and we want to hear about everything that is important to you. Are the tutorials effective and are there enough of them? Have the user interface changes made a meaningful impact? Is the localization accurate?
Most importantly, we want players to play for thousands of hours. What will keep you playing? During Early Access there will be a form on the KSP website to submit detailed feedback. It can also be accessed from the game’s launcher and the Steam page.