Kerbal Space Program 2 Często zadawane pytania dotyczące fazy wczesnego dostępu
Podstawą KSP 2 jest budowania i wystrzeliwanie odlotowych rakiet. Mamy w planach dodatkowe funkcje, takie jak kolonie, podróże międzygwiezdne i tryb wieloosobowy, ale najpierw chcemy usłyszeć, co gracze sądzą o podstawowych elementach rozgrywki.
Jesteśmy przekonani, że dzięki wczesnemu dostępowi do KSP 2 uda się nam stworzyć lepszą grę poprzez konstruktywny dialog ze społecznością graczy.
Spodziewamy się, że cena KSP 2 wzrośnie, gdy wszystkie planowane funkcje zostaną dodane do wydania 1.0.
A co najważniejsze – chcemy, aby gracze grali przez całe tysiące godzin. Co powoduje, że nie możecie oderwać się od gry? W fazie wczesnego dostępu w witrynie internetowej KSP dostępny będzie formularz do przesyłania szczegółowych opinii. Można go też będzie otworzyć za pośrednictwem programu startowego i strony Steam.