Kerbal Space Program 2
KSP 2'nin temel fikri havalı roketler tasarlamak ve uçurmak. Koloniler, yıldızlararası seyahat ve çok oyunculu seçenekleri gibi planladığımız bazı ek özellikler olsa da öncelikle oyuncularımızın temel deneyimlerini duymak istiyoruz.
KSP 2'nin erken erişim aşamasından geçmesinin nihayetinde topluluğumuzla aramızda destekleyici bir iletişim kurmamızı ve daha iyi bir oyun deneyimi sunmamızı sağlayacağını düşünüyoruz.
Planlanan tüm özellikler 1.0 sürümüyle birlikte oyuna eklendiğinde KSP 2 fiyatının yükselmesini bekliyoruz.
Daha da önemli olarak, oyuncularımızın oyuna yüzlerce saat harcamasını ve bunu yaparken keyifli vakit geçirmesini istiyoruz. Seni oyunda tutacak şey ne olur? Erken Erişim sırasında geri bildirimini ayrıntılı bir şekilde paylaşabilmen için KSP web sitesine bir form eklenecek. Forma ayrıca oyun başlatıcısı ve Steam sayfası aracılığıyla da ulaşabilirsin.