Kerbal Space Program 2
Wydanie gry we wczesnym dostępie jest zgodne z duchem Kerbal Space Program. KSP 2 umożliwi graczom obserwowanie, jak gra jest tworzona, i przekazywanie swoich wrażeń twórcom, aby kształtować grę w trakcie jej powstawania. W całym okresie wczesnego dostępu będą dodawane nowe funkcje, które zachwycą weteranów i powracających graczy, a równocześnie przyciągną nową rzeszę Kerbonautów do świata geniuszu i humoru, który zapewnił świetną zabawę już milionom osób.
Usprawniony onboarding: Kerbal Space Program 2 stworzy całe nowe pokolenie ekspertów od podróży kosmicznych, którzy zupełnie mimochodem opanują podstawy astronautyki. Nowe animowane samouczki, ulepszony interfejs oraz udoskonalone systemy montażu i lotu umożliwiają zarówno doświadczonym, jak i nowym graczom wystawienie na próbę swojej kreatywności bez rezygnowania z wyzwań znanych z pierwszej części gry.
Modyfikowalne części i nowa technologia lotów kosmicznych: W Kerbal Space Program 2 zadziwiające wynalazki, z których słynie KSP, zostaną wprowadzone na całkiem nowy poziom. Nowa generacja silników, elementów, paliw, ulepszonych wariantów, proceduralnych systemów części i nie tylko zachwyci graczy i stanie się dla nich nowym wyzwaniem. Ulepszony interfejs budowy pojazdów obejmuje sortowanie części i widok schematu, umożliwiający dokładne regulacje. Dostępna jest też nowa funkcja kolorowania części, dzięki której można spersonalizować rakietę jak nigdy dotąd.
Nowe narzędzia optymalizacji badania wszechświata: Obok innych gruntownych ulepszeń interfejsu i wrażeń użytkownika możesz teraz zwiększyć tempo upływu czasu w trakcie przyśpieszania rakiety i planować złożone manewry w nowym, nieimpulsowym terminarzu manewrów. Nowe wskaźniki studni grawitacyjnej i atmosfery eliminują zgadywanie podczas manewrów w przestrzeni międzyplanetarnej!