Kerbal Space Program 2
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Kerbal Space Program 2 çok sevilen Kerbal Space Program uzay uçuş simülasyonu oyununun ikincisi. Heyecan verici yeni parçalar, nefes kesici görseller, tamamen yenilenmiş kullanıcı arayüzü ile Harita Görünümünün yanı sıra keşfedilecek yeni ve detaylı ortamlarla uzay macerasının yeni nesline adım at.
Oyunun asıl çıkışına bir ön ayak olarak Erken Erişimde piyasaya sürülen KSP 2, oyuncuların içeriklere geliştirme aşamasındayken tanıklık etmelerine ve geri bildirimler vererek bu heyecan verici oyunu şekillendirmelerine olanak sağlayacak. Erken Erişim eski oyuncuların kalbini kazanacak, ayrıca milyonlarca kişiyi eğlendiren bu yaratıcı ve komik dünyaya yepyeni bir Kerbonaut dalgası da getirecek. Erken Erişime düzenli olarak yeni özellikler eklenecek.
Geliştirilmiş alıştırma süreci: Kerbal Space Program 2, yanlışlıkla roket biliminin temellerini öğrenen uzay uçuşu uzmanlarından oluşan yepyeni bir nesil ortaya koyacak. Yeni animasyonlu alıştırmalar, geliştirilmiş kullanıcı arayüzü, ayrıca tamamen yenilenmiş montaj ve uçuş arabirimleri sayesinde hem deneyimli hem çaylak oyuncular yaratıcılıklarını çabucak zorlamaya başlayacak. Üstelik asıl oyunun mücadeleci ruhundan feragat etmen de gerekmeyecek.
Özelleştirilebilir parçalar ve yeni uzay uçuşu teknolojisi: Kerbal Space Program 2'de KSP'nin alameti farikası olan özgün buluşlar apayrı bir seviyeye taşınacak. Yeni nesil motorlar, parçalar, yakıtlar, geliştirilmiş varyantlar, yöntemsel parça sistemleri ve daha birçok şey, oyuncuları hem zorlayacak hem eğlendirecek. Yenilenmiş araç montaj arayüzü, detaylı ayarlar yapmanı sağlayacak parça ayırma ve şema görüntüleme özelliklerini de içerir. Tabii yeni parça renklendirme özelliğiyle icatlarını daha önce hiç olmadığı gibi özelleştirebilirsin.