Pakiet Let's Build a Zoo Ultimate Bundle
Czas zbudować zoo! Buduj i dekoruj wybiegi, kupuj i rozmnażaj zwierzęta, zatrudniaj weterynarzy i innych pracowników… A potem spróbuj swoich sił w składaniu genu i stwórz ponad 300 tysięcy różnych gatunków zwierząt.