Let's Build a Zoo Ultimate Paketi
Hayvanat bahçesi kurma vakti! Kafes inşa edip süsle, hayvan satın alıp çiftleştir, hayvan bakıcısı ve veteriner tut. Daha sonra DNA birleştirmeyi deneyerek 300.000 farklı türde hayvanı birleştir.