Lies of P
Lies of P er et spændende soulslike-spil, der vender historien om Pinocchio på hovedet og stiller den op mod Belle Époque-æraens dystre elegante rammer.
Du er en dukke skabt af Geppetto, fanget i et net af løgne med utrolige monstre og upålidelige figurer, der står mellem dig og de begivenheder, der rystede verden i Lies of P.
Du vækkes af en mystisk stemme, der guider dig gennem den forpinte by Krat - et engang livligt sted, nu fordærvet af galskab og blodtørst. I vores soulslike skal du tilpasse dig selv og dine våben og konfrontere uanede rædsler, optrevle uforståelige hemmeligheder blandt byens elite samt vælge, om du vil konfrontere forhindringer med sandheden eller et spin af løgne for at sætte dem til vægs på din rejse for at finde dig selv.
Oplev det elskede eventyr om Pinocchio genfortolket som en mørk, dyster fortælling, der giver spillerne mulighed for at afsløre mysterierne og symbolerne, der ligger gemt i Lies of P's verden.