Lies of P
Lies of P, Pinokyo'nun hikâyesini alıp tamamen değiştiren ve Belle Époque döneminin karanlık ve zarif arka planına yerleştiren heyecan verici bir soulslike oyunu.
Geppetto tarafından yaratılmış bir kuklasın ve Lies of P dünyasının başına gelen olaylarla aranda duran akıl almaz canavarlar ve güvenilmez figürlerle bir yalan ağına yakalanmış durumdasın.
Bir zamanlar cıvıl cıvıl olan ancak delilik ve kana susamışlıkla zehirlenmiş Krat şehrinde sana rehberlik eden gizemli bir ses tarafından uyandırılıyorsun. Soulslike'ımızda, kendini ve silahlarını tarifsiz dehşetlerle yüzleşmek için ayarlamalı, şehrin seçkinlerinin akıl almaz sırlarını çözmeli ve kendini bulma yolculuğunda zorluklarla gerçekle yüzleşmeyi veya onların üstesinden gelmek için yalanlar uydurmayı seçmelisin.
Pinokyo'nun sevilen masalının, oyuncuların Lies of P dünyasında saklı sırları ve sembolleri keşfetmelerini sağlayan karanlık ve acımasız bir anlatı olarak yeniden yorumlanmasını deneyimle.