Lost Eidolons
Bir zamanlar Benerio, denize kıyısı olan göz alıcı bir krallıktı. Fakat bir gün, demir yumruklu bir fatih olan Ludivictus tüm dünyayı ateşe verdi ve haritaları yeniden çizdi. Benerio, artık yolsuzluğun hüküm sürdüğü, çökmekte olan bir İmparatorluğun ayaklar altına alınmış bir eyaletinden ibaret.
Eden'la tanış, kendisi köyü savaşa sürüklendiğinde isyancı bir komutan olmaya zorlanan bir paralı asker kumandanı. Vakit geldi, Eden müttefiklerini toplamalı ve imparatorluk ordusunun, korkunç canavarların ve kendi saflarında yer alan düşmanların karşısına çıkmalıdır.
Askerlerinin sınıflarından ve büyü becerilerinden tam olarak faydalanmak için onları her savaşta stratejik olarak konumlandır. Savaş alanında ustalaş ve zorlu, kare üzerinde gerçekleşen savaş senaryolarında zafere ulaşan taraf ol.
Devasa kaleleri kuşat, benzersiz yeteneklere sahip kurnaz başdüşmanları gafil avla ve seni taktiklerini değiştirmeye zorlayacak ya da bir sonraki yemeği olacağın devasa canavarları alt et.
20'den fazla oynanabilir karakter ve 10 sınıf arasından seçimini yaparak mükemmel savaş birliğini oluştur ve eğitimden geçir. Yeni becerilerin, büyülerin ve pasif yeteneklerin kilidini açmak için müttefiklerini donat ve eğit. Güçlü birliğini orduların karşısına çıkar ve mücadelelerden muzaffer olarak çık.