MACABRE
Doświadcz przerażającego terroru gier horror dla jednego gracza w wersji multiplayer w ekscytującej przygodzie co-op z Macabre! Przeniknij do oszałamiająco realistycznego i wciągającego świata, który przeniesie ciebie i twoich przyjaciół do tajemniczych i nawiedzonych miejsc. Będziesz musiał rozwiązywać zagadki, unikając mrożących krew w żyłach stworzeń, jeśli chcesz odkryć sekrety tego przekręconego świata.
Gdy wiatry dmuchają i śnieg gęsto pada na opuszczony kurort eco-odpoczynkowy, przygotowujesz się z drużyną na to co przed wami. To nie jest zwykłe śledztwo - opowieści o dziwnych i niepokojących zdarzeniach w okolicy stały się legendą, i od ciebe zależy odkrycie prawdy. Ale gdy zapuszczasz się głębiej w góry, szybko uświadamiasz sobie że działają tu o wiele ciemniejsze siły.
Macabre oferuje bogatą historię z nie do zapomnienia postaciami którym będziesz musiał pomóc jeśli chcesz ze swoją ekipą odkryć tajemnice tego urzekającego wszechświata.
Strach przed nieznanym sprawia że ta przygoda jest naprawdę przerażająca. W Macabre wszystko od map, przez cele, po zagadki, jest całkowicie losowe. Co gorsze jest to że twoje działania będą miały bezpośredni wpływ na zachowanie potworów, sprawiając że będą jeszcze bardziej nieprzewidywalne. Więc za każdym razem gdy zaczniesz grać, nie będziesz wiedział jakie unikalne wyzwania na ciebie czekają.
Współpracuj (lub rywalizuj) z innymi graczami aby rozwiązywać zagadki, odblokować nowy sprzęt i uciec z kluczowymi przedmiotami ktore pozwolą ci ruszać się naprzód w swojej podróży. Ale uważaj! Podczas przeszukiwania ośnieżonej krainy musisz mieć oczy dookoła głowy dla sprytnych stworzeń które czają się w cieniu, cierpliwie czekając na dogodny moment aby zaatakować!
Ze wzrostem napięcia i pogłębianiem się przerażenia, czy będziesz trzymać się swojej ekipy dla bezpieczeństwa i wsparcia czy strach skłoni cię do zdradzenia ich dla własnego przetrwania? Droga do zbawienia jest niepewna, ale jedno jest jasne: koszmar Macabre będzie testował twoją odwagę i lojalność do granic możliwości.
To nie jest nawiedzony dom ani upiorny szpital psychiatryczny, ale świeże spojrzenie na gatunek które eksploruje niezbadane terytoria. Przekraczając granice tanich strachów, Macabre stworzy wciągająco przerażającą i głęboko niepokojącą atmosferę która przyspieszy bicie serca i jeży włosy na głowie.
Macabre całkowicie wspiera zagorzałych fanów horrorów mapami dostosowującymi się do liczby graczy. Po prostu uważamy że w towarzystwie masz większe szanse na przetrwanie.