MACABRE
Macabre ile heyecan verici bir kooperatif macerasında tek oyunculu korku oyunlarının kemik ürpertici terörünü deneyimleyin! Sizi ve arkadaşlarınızı gizemli ve unutulmaz yerlere taşıyacak çarpıcı gerçekçi ve sürükleyici bir deneyime atlayın. Eğer bu bükülmüş dünyanın sırlarını ilerletmeyi ve ortaya çıkarmayı umuyorsanız, omurga karıncalanma yaratıklarından kaçınırken beyin atanık bulmacaları tamamlamanız gerekir.
Rüzgarların uluması ve kar terk edilmiş bir eko-yeniden düzenlemeye büyük ölçüde düştükçe, siz ve ekibiniz önümüzde olan şey için kendinizi destekler. Bu sıradan bir soruşturma değil - bölgedeki garip ve sinir bozucu olayların masalları yerel efsanenin bir parçası haline geldi ve gerçeği ortaya çıkarmak size kalmış. Ancak dağların derinliklerine girerken, yakında çok daha karanlık güçlerin oyunda olduğunu fark ediyorsunuz.
Macabre, siz ve partiniz bu büyüleyici evrenin kalbindeki sırları ortaya çıkarmayı umuyorsanız, unutulmaz karakterlere sahip zengin lore içerir.
Bilinmeyen korkusu, gerçekten dehşet verici bir deneyim için yapan şeydir. Macabre'de haritalardan hedeflere ve bulmacalara kadar her şey tamamen randomize edilir. Daha da kötüsü, eylemleriniz canavarın davranışını doğrudan etkileyerek onları daha da öngörülemez hale getirecektir. Yani her oynadığınızda, hangi benzersiz zorlukların beklediğini asla bilemezsiniz.
Gölgelerde gizlenen dehşetten kurtulmak için fikirlerinize ve cesaretinize ihtiyacınız olacak. Sizinle birlikte takip eden ve oyuncak kurnaz yaratıklardan sınırlarınızı test edecek bulmacalara ve zorluklara kadar, her adım sizi deliliğin eşiğine yaklaştırır. Ve en fazla 4 oyuncu kooperatifi ile, birbirine yapışmaya mı yoksa yalnız kalmaya mı karar vermeniz gerekecek.
Gerginlikler yükseldikçe ve terör derinleştikçe, güvenlik ve destek için etrafınızdakilere yapışacak mısınız yoksa korku sizi kendi hayatta kalmanız için onlara ihanet etmeye mi götürecek misiniz? Kurtuluş yolu belirsizdir, ancak bir şey kesindir: Macabre kabusu cesaretinizi ve sadakatinizi sınıra test edecektir.
Perili ev yok. Veya ürpertici sığınma. Ancak karaktersiz bölgeyi araştıran türe yeni bir bakış. Ucuz atlama korkularının ve kanın ötesine geçen macabre, kalbinizin pompalanmasını ve kıllarınızı kenarda tutan sürgün edici derecede korkunç ve derinden rahatsız edici bir atmosfer yaratacaktır.
Macabre, oyuncu sayısına göre ölçeklenen haritalarla diehard korku hayranlarını tamamen destekliyor. Sadece şirkette daha fazla şansa sahip olacağınızı düşünüyoruz.