Mad King Redemption
The Kingdom has fallen to the Mad King, who has used forbidden magic to try resuscitate the queen. But the powers of life and death were too big to handle for him, and as a consequence, the King has lost his sanity. Slain hordes of enemies through careful button smashing! Faithful to a brawler, with the additional strategic layer of a roguelite, the destiny of the Kingdom lay upon your shoulders. Upgrade your brotherhood of heroes after each run to unlock combat skills, artifacts and heroes.