Mad King Redemption
Les jeux en accès anticipé sont encore en cours de développement et peuvent changer sensiblement au fil du temps. Par conséquent, il est possible que vous rencontriez des imprévus ou de tout nouveaux éléments de gameplay tout en jouant à ce jeu.Vous pouvez jouer dès maintenant pour découvrir le jeu pendant sa construction ou attendre qu'il offre une expérience plus complète.The Kingdom has fallen to the Mad King, who has used forbidden magic to try resuscitate the queen. But the powers of life and death were too big to handle for him, and as a consequence, the King has lost his sanity. Slain hordes of enemies through careful button smashing! Faithful to a brawler, with the additional strategic layer of a roguelite, the destiny of the Kingdom lay upon your shoulders. Upgrade your brotherhood of heroes after each run to unlock combat skills, artifacts and heroes.