Mad King Redemption
얼리 액세스 게임은 현재 개발 중인 게임으로 개발 중간에 많은 것이 변경될 수 있습니다. 얼리 액세스 게임을 플레이할 때 전혀 예측하지 못한 이슈가 발생하거나 완전히 새로운 게임플레이 요소를 경험할 수 있습니다.현재 개발 중인 게임을 바로 플레이하거나 더 완전한 게임 경험을 제공할 때까지 기다릴 수 있습니다.The Kingdom has fallen to the Mad King, who has used forbidden magic to try resuscitate the queen. But the powers of life and death were too big to handle for him, and as a consequence, the King has lost his sanity. Slain hordes of enemies through careful button smashing! Faithful to a brawler, with the additional strategic layer of a roguelite, the destiny of the Kingdom lay upon your shoulders. Upgrade your brotherhood of heroes after each run to unlock combat skills, artifacts and heroes.