Master of Magic
Wciel się we wspaniałego czarodzieja, rzucaj potężne zaklęcia, dowódź fantastycznym rasom i staw czoła rywalom w tym remake'u kultowego klasyku z gatunku strategii turowej. Czy zdołasz uzyskać tytuł Master of Magic?
Master of Magic to remake klasyku z lat 90., łączący w sobie elementy gry strategicznej i RPG.
W Master of Magic wcielisz się w jednego z 14 wspaniałych i zróżnicowanych magów, którzy rywalizują o dominację w światach Arcanus i Myrror.
Zważaj na knowania swoich rywali, którzy pragną zrealizować te same cele, co Ty. Pamiętaj, że tytuł mistrza magii – Master of Magic – może zdobyć tylko jeden czarodziej!
Całkowicie darmowa aktualizacja „Through the Myrror” wprowadza nowe wyzwania, możliwości i nowych czarodziejów.