Master of Magic
Master of Magic, aynı adlı 90'lar klasiğinin yeniden yapımı olan, RYO ve strateji karışımı bir oyun.
Master of Magic'te Arcanus ve Myrror dünyalarının hâkimiyetini ele geçirmek için birbiriyle yarışan 14 eşsiz ve farklı büyücüden biri olarak oynayacaksın.
Seninle aynı amaca ulaşmaya çalışan rakip büyücülerin entrikalarına karşı tetikte ol. Ama unutma, yalnızca bir Master of Magic (Büyü Ustası) olabilir.
"Through the Myrror" isimli tamamen ücretsiz bir güncelleme, yeni mücadeleler, fırsatlar ve yeni Büyücüler getiriyor.