Mautix: Immersive Gallery
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Step into a world where art becomes space. Curate your own gallery — or explore others'.
Mautix offers a unique platform for art enthusiasts to create, curate, and explore stunning digital galleries in a fully immersive 3D environment. Developed by Meovinci, Mautix transforms the traditional art experience by allowing users to establish their own virtual galleries, showcasing their digital artwork or the works of others.
Create your personal gallery, invite others, and explore the vibrant community of art lovers. Experience the evolution of digital exhibitions with Mautix—where your creativity takes center stage.
Some exhibitions in Mautix showcase artworks provided by artists or partners and may rely on externally hosted images.
Depending on regional network conditions or access to third-party hosting services, certain artworks may not load correctly in some regions.
This behavior is related to network accessibility and external services, not an application or rendering issue.
The Mautix platform is provided by Meovinci Company for creating and showcasing digital art in a personal 3D gallery space. By using Mautix, you agree to the following: No Liability for Copyright Infringement: All artworks uploaded to Mautix must be the intellectual property of their respective creators. Meovinci is not responsible for any copyright infringement committed by users when uploading content. Users are solely responsible for ensuring that their content does not violate any third-party rights. User Data Collection and Privacy: Mautix uses Epic accounts for login purposes and may collect limited user data such as gender and age for advertising purposes. Users should be aware of potential privacy and security risks when using online services. Modification Rights: Meovinci reserves the right to modify features or functionality within the Mautix platform in response to technological changes, regulatory requirements, or market conditions. Users will be notified of significant changes that may impact their usage of the platform. No Warranty and Limitation of Liability: Mautix and its services are provided "as is" without any warranties, either express or implied. Meovinci makes no representations regarding the accuracy, completeness, or suitability of the information and features available on Mautix. Meovinci is not liable for any loss or damage, including indirect or consequential damages, arising from the use or inability to use Mautix. Community Rules: All users must comply with the Mautix community guidelines, including respecting others, protecting privacy, and avoiding posting inappropriate content. Violating community rules may result in warnings, temporary bans, or permanent account suspension. By accessing or using Mautix, you acknowledge and agree to the above terms. If any certification or information provided by you changes or becomes inaccurate, you are responsible for promptly updating it.