Metro Exodus - Gold Edition
The Gold Edition includes the base game and the Metro Exodus Expansion Pass. Discover new adventures in the post-apocalyptic Russian wilderness with the Metro Exodus Expansion Pass. Exact contents still to be determined, but expect hours of gripping single-player, story-drive...
The Gold Edition includes the Metro Exodus Expansion Pass, granting access to all new adventures in the post-apocalyptic Russian wilderness.
Exact contents still to be determined, but expect hours of gripping single-player, story-driven action of the highest quality!
A quarter-century after nuclear war devastated the earth, a few thousand survivors still cling to existence beneath the ruins of Moscow, in the tunnels of the Metro.
They have struggled against the poisoned elements, fought mutated beasts and paranormal horrors, and suffered the flames of civil war.
But now, as Artyom, you must flee the Metro and lead a band of Spartan Rangers on an incredible, continent-spanning journey across post-apocalyptic Russia in search of a new life in the East.
Metro Exodus is an epic, story-driven first person shooter from 4A Games that blends deadly combat and stealth with exploration and survival horror in one of the most immersive game worlds ever created.
Explore the Russian wilderness across vast, non-linear levels and follow a thrilling story-line that spans an entire year through spring, summer and autumn to the depths of nuclear winter.
Inspired by the novels of Dmitry Glukhovsky, Metro Exodus continues Artyom’s story in the greatest Metro adventure yet.