Metro Exodus - Gold Edition
Edycja Golden Edition zawiera przepustkę Metro Exodus Expansion Pass, zapewniającą dostęp do nowych przygód w dziczy postapokaliptycznej Rosji.
Ćwierć wieku po wojnie nuklearnej, która zniszczyła Ziemię, kilka tysięcy ocalałych żyje pod ruinami Moskwy, w tunelach metra.
Musieli stawić czoła promieniowaniu, zmutowanym bestiom, nadprzyrodzonym koszmarom i wyniszczającej wojnie domowej.
Teraz jako Artyom musisz uciec z Metro i poprowadzić oddział Spartan Rangers podczas niesamowitej, kontynentalnej podróży przez postapokaliptyczną Rosję w poszukiwaniu nowego życia na wschodzie.
Metro Exodus to wspaniała pierwszoosobowa strzelanka fabularna studia 4A Games, w której walka na śmierć i życie oraz skradanie się połączone zostały z eksploracją i survival horrorem.
Zainspirowana powieściami Dmitrija Głuchowskiego gra Metro Exodus opowiada dalsze losy Artyoma – to największa dotychczas przygoda osadzona w uniwersum Metro.