Moons of Ardan
In the year 2124, the once hopeful voyage of the Axonauts had become an endless odyssey through the abyss of space.
For generations, these humanoid beings had called a massive, self-sustaining spaceship their home. Each passing year deepened their uncertainty and eroded their hope, leaving them adrift in the void of the universe.
Then, on an unforeseen day, destiny took a twist. Their massive spaceship collided with an uncharted celestial body, an enigmatic moon they would come to call Velaa.
In this alien world, hope rekindled, but the path ahead was a treacherous one, fraught with the unknown, and they were determined to meet it head-on.
In Moons of Ardan, you'll take charge of a resilient civilization of Axonauts, stranded on a remote moon in the vast expanse of space. Your mission? It's simple yet monumental: build a thriving society that spans multiple moons, and ultimately, erect a breathtaking wonder that will stand as a testament to your ingenuity and leadership.
But achieving this won't be easy. You'll need to roll up your sleeves and dive into the nitty-gritty of city-building. From managing crucial resources to setting up intricate production chains, every decision you make will shape the destiny of your colony.