We love considering and implementing ideas from players, and we will use Early Access to both expand and improve the game. Early Access provides a great way of involving players in the development process, and we are looking forward to working with the community to make a better game together.
We plan to remain in Early Access for a year, but that could change depending on how the design develops with player feedback.
We plan for the full version of Nova Roma to have additional content influenced by community feedback during the Early Access period. We will add more buildings, technologies, and gods, alongside additional mechanics pertaining to war, politics, and culture.