Onimusha: WotS – Deluxe Edition
En Oni Gauntlet-bærende samurai holder stand mod Genma-truslen i Kyoto. Gennem hårde og bloddryppende kampe søger han efter grunden til at kæmpe videre. Hvilken skæbne venter ham, når han når til vejs ende?
Spirit Mirrors, Charms-sektionen af Equipment-menuen, der kan tilgås fra hovedmenuen, samt Change Appearance bliver låst op separat, efterhånden som du gør fremskridt i spillet.