Onimusha: WotS - Premium Deluxe Edition
An Oni Gauntlet-wielding samurai makes a stand in Kyoto against the encroaching Genma menace. Through gritty, blood-soaked brawls, he searches for his reason to fight. What fate awaits at the end of his path?
Spirit Mirrors, the Charms section of the Equipment screen accessible from the Main Menu, and Change Appearance will become unlocked separately as the game progresses.