Onimusha: Way of the Sword-n7rj5
Uzbrojony w Rękawicę Oni samuraj przybywa do w Kioto, aby stawić czoła zagrożeniu ze strony demonów Genma. Bohater prze naprzód, wikłając się w kolejne krwawe pojedynki, by odnaleźć głębszy sens swojej walki. Jaki los czeka go na końcu tej drogi?