Onimusha: Way of the Sword-n7rj5
Oni Eldiveni kullanan bir samuray, sinsice yaklaşan Genma tehdidine karşı Kyoto'da bir mücadele veriyor. Samuray, kanla bezenmiş çetin dövüşler arasında, savaşmak için kendi sebebini arıyor. Yolunun sonunda onu nasıl bir kader bekliyor?