Operation Safe Place Defense
This game supports or includes the use of Blockchain, NFT technology, or Cryptocurrency. All transactions and related activity, payments for in-game purchases, refunds, and customer support are handled by the publisher of this product.Please be advised: before purchasing any cryptocurrency or digital assets that players should do their own research. Player purchases through third party marketplaces are made at their own risk, and Epic Games does not encourage the purchase or sale of any cryptocurrency or digital asset.Hybrid tower defense meets third-person shooter – defend safe zones, trade NFTs, and create real-world impact.
OSPD pioneers a new genre: hybrid tower-defense shooter that demands both strategic thinking and lightning-fast reflexes.
Earn in-game currency to unlock devastating new tower packs and expand your defensive arsenal.
Step off the sidelines into heart-pounding combat with an arsenal of weapons and abilities.