Operation Safe Place Defense
Apply now at home.ospgame.com (Otwiera się w nowej zakładce) to be among the first commanders to experience OSPD.
Visit home.ospgame.com (Otwiera się w nowej zakładce) to learn more about the OSP Universe and join our growing community of defenders.